Το αθλητικό re branding συνήθως είναι μια απαιτητική και δύσκολη υπόθεση για τις ομάδες.
Το Γιβραλτάρ, από τα νεότερα μέλη της UEFA και της FIFA, έκανε τη πρώτη του νίκη μετά από δύο χρόνια επικρατώντας του Σαν Μαρίνο με σκορ 1-0 για την 1η αγωνιστική του 2ου group ομάδων για τη διοργάνωση του UEFA Nations League. Αξίζει να σημειωθεί ότι η τελευταία νίκη του Γιβραλτάρ είχε σημειωθεί στις 16/10/2018 όταν επικράτησε με σκορ 2-1 επί του Λιχτενστάιν.
Το ενδιαφέρον είναι ότι η νίκη αυτή συνέπεσε με το re branding της εθνικής ομάδας της χώρας. Το νέο λογότυπο έχει ως σήμα κατατεθέν τον χαρακτηριστικό βράχο της μικρής χώρας, που είναι ο ψηλότερος της Ευρώπης (ο δεύτερος βρίσκεται στην Ανάφη).
Με αφορμή την αλλαγή αυτή, ο Γενικός Γραμματέας της ποδοσφαιρικής ομοσπονδίας Ivan Robba δήλωσε ότι:
Η ομοσπονδία μας εναρμονίζεται με τις παγκόσμιες ποδοσφαιρικές τάσεις προχωρώντας σε re branding του logo αλλά ταυτόχρονα διατηρεί στο ακέραιο τις αξίες και αρχές μιας εκ των αρχαιοτέρων ποδοσφαιρικών ομοσπονδιών του κόσμου (σ.σ. ιδρύθηκε το 1895 ως μέλος της Αγγλικής ποδοσφαιρικής ομοσπονδίας).
Ο εμβληματικός βράχος του Γιβραλτάρ δεσπόζει πάνω από το Vittoria Stadium και έχει εμπνεύσει πολλές γενιές ποδοσφαιριστών. Στον πρώτο επίσημο εντός έδρας αγώνα της χώρας ως μέλος της UEFA και της FIFA το 2018, ο προπονητής της Εθνικής Ομάδας της χώρας Julio Ribas ζήτησε από τους παίκτες και τους συνεργάτες του να γυρίσουν προς τον βράχο και να τραγουδήσουν τον εθνικό ύμνο της χώρας, πράξη που καθιερώθηκε από τότε και αποτελεί μέρους του τελετουργικού πριν από κάθε αγώνα της ομάδας.
Ωστόσο, το νέο logo έχει ήδη αποσπάσει πλήθος αρνητικών σχολίων στα social media από χρήστες που επιθυμούν την επαναφορά του προηγούμενου, επιβεβαιώνοντας τον κανόνα που λέει ότι το αθλητικό re branding -και ειδικά οι αλλαγές σε παραδοσιακά στοιχεία του brand όπως το λογότυπο μιας ομάδας- δεν χαρακτηρίζονται από ευκολία στην υλοποίηση.