close
BusinessΔιαφήμιση & Media

Cheers!Το NFL ανοίγει την πόρτα στις εταιρίες αλκοολούχων

football-622880_1920

Το ΝFL αλλάζει την πολιτική του για την διαφήμιση αλκοολούχων και οι εταιρίες σπεύδουν να το εκμεταλλευτούν.

Πρώτη η Diageo η οποία έκανε την αρχή προβάλλοντας ένα σποτ 30 δευτερολέπτων για το ουίσκι της Crown Royal στο πρώτο διαφημιστικό διάλειμμα του πρώτου αγώνα της σεζόν στις 7 Σεπτεμβρίου μεταξύ  των Kansas City Chiefs και των περσινών πρωταθλητών New England Patriots.

Η άρση της απαγόρευσης διαφημίσεων για αλκοόλ από το NFL νωρίτερα έκανε προσιτό προς εκμετάλλευση το πιο εμπορικό πρωτάθλημα στις εταιρίες αλκοολούχων, παρόλο που εξακολουθούν να υπάρχουν αρκετοί περιοριστικοί κανόνες και οδηγίες. Συγκεκριμένα, ο αριθμός σποτ που επιτρέπεται είναι 4 ανά αγώνα, με όριο τα 2 σε κάθε περίοδο ή στο ημίχρονο και πάντα διάρκειας μέχρι 30 δευτερολέπτων. Επίσης, ως προς το περιεχόμενο απαγορεύεται να έχουν αμιγώς ποδοσφαιρικό concept και θα πρέπει να προβάλλουν «ένα σημαντικό κοινωνικό μήνυμα», όπως αναφέρουν οι οδηγίες που εξέδωσε το NFL τον περασμένο Ιούνιο.

Ακολουθώντας τους παραπάνω κανόνες, το εν λόγω διαφημιστικό της Diagea για το Crown Royal επιδιώκει να προωθήσει την υπεύθυνη κατανάλωση οινοπνεύματος, προτρέποντας τους οπαδούς να μετριάσουν την πρόσληψή του συμπληρώνοντας το ποτό τους με νερό. Η διαφημιστική καμπάνια της εταιρίας για την σεζόν έχει τον τίτλο «Hydrate Generously»  και παρουσιάζει τους «Water B.O.Y.S. (Beverage Offsetters at Your Service)». Πραγματικοί «Water Boys» θα προωθήσουν ζωντανά το παραπάνω μότο με την διανομή νερού σε γήπεδα, αθλητικά bars κ.α. κατά την διάρκεια της αθλητικής σεζόν.  Η παραπάνω ιδέα, στην οποία βασίστηκε το διαφημιστικό, είναι αποτέλεσμα της συνεργασίας που έχει η Diageo με τον φιλανθρωπικό οργανισμό Waterboys.org. Ο οργανισμός στηρίζει δράσεις και πρωτοβουλίες για καθαρό νερό στην Αφρική και η Diageo δώρισε ήδη 45.000 δολάρια στην αρχή της περιόδου τα οποία θα διπλασιαστούν με την δωρεά ενός δολαρίου σε κάθε χρήση του hashtag #HydrateGenerously.

Όπως είναι φυσικό, εκτός της Diageo, σπεύδουν να εκμεταλλευτούν την προβολή του NFL και άλλες εταιρίες αλκοολούχων όπως η Patron, με άλλες όμως να παραμένουν επιφυλακτικές. Εκπρόσωποι της Brown-Forman, της εταιρίας που φτιάχνει το Jack Daniels αλλά και της Pernod Ricard, με προϊόντα όπως η Absolut και το Jameson, δήλωσαν ότι δεν σκοπεύουν να προβάλλουν σποτ για αυτή την σεζόν και διατηρούν στάση αναμονής.  Η κορωνίδα των αθλητικών events όμως παραμένει alcohol free αφού την τεράστια εμπορική και διαφημιστική αξία του Super Bowl απολαμβάνει προς το παρόν μόνο ο κολοσσός μπίρας Anheuser-Busch με αποκλειστικές συμφωνίες με τα κανάλια NBC και CBS που λήγουν το 2020.

*Το διαφημιστικό σποτ μπορείτε να το δείτε στο κανάλι του Crown Royal στο YouTube

Tags : Alcohol AdvertsingDiageoNFLSports AdsΔιαφήμιση

Leave a Response