close
Social MediaΤεχνολογία

FIFA World Cup 2018: το πιο engaging Μουντιάλ όλων των εποχών

105271705-GettyImages-932442914.530×298

Το Μουντιάλ της Ρωσίας μπορεί να έχει τελειώσει και το επόμενο παγκόσμιο ραντεβού του ποδοσφαίρου να είναι σε 4 χρόνια στο Κατάρ, όμως εξακολουθεί να παράγει ειδήσεις και να σπάει ρεκόρ.

Νέα στοιχεία που γνωστοποίησε η FIFA στις 20 Ιουλίου έδειξαν ότι το on line ενδιαφέρον και η ενασχόληση των απανταχού φιλαθλων στις πλατφόρμες και τα social media της FIFA ξεπέρασε κάθε προσδοκία, με 7,5 δις engagements κατά τη διάρκεια του Παγκόσμιου Κυπέλλου.

Σε αυτό το ρεκόρ συνέβαλλαν οι νεοεισερχόμενες καινοτομίες που η FIFA εισήγαγε όπως διάφορα apps, interactive κάλυψη του τουρνουά στα social media, αποκλειστικοί ρεπόρτερ για κάθε μια από τις 32 διαγωνιζόμενες ομάδες και μια νέαμ πρωτότυπη visual προσέγγιση. Όλα τα παραπάνω έδωσαν στους φιλάθλους την ευκαιρία να ακολουθήσουν και να διασυνδεθούν με τη δράση του Κυπέλλου με ένα μοναδικό τρόπο.

Τα social media της FIFA παρήγαγαν πάνω από 580 εκατομμύρια interactions και αύξησαν τους followers σε περισσότερους από 128 εκατομμύρια. Οι εξαιρετικές εικόνες από τις 11 πόλεις της Ρωσίας που υποδέχτηκαν το Παγκόσμιο Κύπελλο καθώς και τα μοναδικά videos που οδήγησαν σε πάνω από 1,25 δισεκατομμύρια views σε όλες τις digital πλατφόρμες της FIFA καθώς και σε πάνω από 4 εκατομμύρια νέους συνδρομητές στο κανάλι της στο YouTube, συνέβαλλαν επίσης στην μεγάλη αυτή ανάπτυξη.

Το επίσημο application της FIFA ήταν η νούμερο 1 sports εφαρμογή σε πάνω από 128 χώρες ενώ και η επίσημη ιστοσελίδα FIFA.com ήταν το νούμερο 1 site ποδοσφαίρου παγκοσμίως. Οι 32 FIFA Reporters, που παρήγαγαν περιεχόμενο σε 16 γλώσσες, πρόσφεραν στους φιλάθλους αποκλειστικές ειδήσεις στην γλώσσα κάθε χώρας μέσα από τις πολλαπλές πλατφόρμες, ακολουθώντας την διαδρομή της ομάδας που είχαν αναλάβει καθόλη τη διάρκεια του τουρνουά. Αυτό έδωσε την δυνατότητα στους fans να ακολουθήσουν την αγαπημένη τους ομάδα με έναν τρόπο που δεν είχε ξαναγίνει στο παρελθόν, αυξάνοντας κατακόρυφα την διασύνδεση τους με αυτή.

Με τον ίδιο τρόπο και τα interactive παιχνίδια της FIFA δημιούργησαν τεράστιο fan engagement, με πάνω από 25 εκατομμύρια να συμμετέχουν σε apps όπως το  McDonald’s FIFA World Cup Fantasy, το Hyundai’s FIFA World Cup Match Predictor καθώς και το Panini Digital Sticker Album presented by Coca-Cola.

Τέλος, η FIFA επέκτεινε την κάλυψη και σε νέα κοινά, μέσω από τους επίσημους λογαριασμούς της τόσο στη Ρώσικη σελίδα κοινωνικής δικτύωσης VKontakte (ξεπερνώντας το 1 εκατομμύριο followers κατά τη διάρκεια των αγώνων) όσο και στα Κινεζικά μέσα Weibo και WeChat.

 

*με στοιχεία από το https://www.fifa.com

 

Tags : EngagementFIFASocial MediaWorld Cup 2018
Maria Ntolkou

The author Maria Ntolkou

Κλασσική περίπτωση κόρης που δεν ήταν γιος, έμαθε το οφσάιντ σε πρώιμη παιδική ηλικία. Η ζωή την οδήγησε στο ελληνικό επαγγελματικό ποδόσφαιρο όπου τα τελευταία 15 χρόνια προσφέρει άοκνα τις υπηρεσίες της ενώ παράλληλα μελετά την επίδραση της εικόνας στον αθλητισμό γενικότερα. Όταν ήταν μικρή ήθελε να γίνει τερματοφύλακας.

Leave a Response

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.