close
Social MediaΤεχνολογία

Η F1 στην κορυφή των social media

car-racing-1404063_1920

Η F1 χαρακτηρίζεται από την υψηλή ταχύτητα τόσο των αγωνιστικών  οχημάτων της όσο και της εξέλιξης της στα social media.

Σύμφωνα με πρόσφατες έρευνες, η F1 είναι το ταχύτερα αναπτυσσόμενο αθλητικό brand στα social media, με τους followers σε αυτά να ξεπερνούν τα 10 εκατομμύρια κατά το πρώτο εξάμηνο του 2017, καταγράφοντας συνολική αύξηση της τάξης του 56% σε σύγκριση με το τέλος του 2016. Η αύξηση που παρουσιάζει είναι τριπλάσια σε σχέση με άλλες μεγάλες αθλητικές διοργανώσεις όπως το Champions League, το Nascar, το NBA και η Premier League.

Η αύξηση είναι θεαματική σε κάθε μέσο κοινωνικής δικτύωσης. Το επίσημο κανάλι της F1 στο YouTube έχει πάνω από 650.000 συνδρομητές, αύξηση 178%, ενώ στο Instagram, με περίπου 3 εκατομμύρια followers, η αντίστοιχη αύξηση ανέρχεται σε ποσοστό 104 %.

Ειδικά το περιεχόμενο βίντεο έχει αποδειχθεί ιδιαίτερα δημοφιλές, με τις προβολές στην επίσημη ιστοσελίδα της F1 να έχουν αυξηθεί κατά 283%. Μια πρόσφατη τηλεοπτική μετάδοση στο Facebook μετά τα προκριματικά του Grand Prix του Καναδά, όπου δόθηκε στον Lewis Hamilton ένα από τα κράνη του θρυλικού Ayrton Senna, είναι το πιο δημοφιλές βίντεο της F1 με περισσότερες από 8 εκατομμύρια προβολές. Τα στελέχη της F1 αναγνωρίζουν τα στοιχεία αυτά ως απόλυτα ενθαρρυντικά. Σύμφωνα με τον Frank Arthofer, Head of Digital and New Business της F1:

Ένας από τους στόχους που θέσαμε στην αρχή της σεζόν ήταν να διευρύνουμε το κοινό της F1 στις online πλατφόρμες μας γιατί έχουμε διαπιστώσει ότι σε μερικές από τις πιο βασικές αγορές μας οι φίλοι μας είναι κάπως μεγαλύτεροι ηλικιακά. Η μείωση της ηλικίας του θα συνεχίσει να αποτελεί προτεραιότητα για εμάς και θα προσπαθήσουμε να το πετύχουμε με την προσφορά σύγχρονου και ελκυστικού περιεχομένου.

 

Tags : F1Formula 1Social Media

Leave a Response