close
today-show-marawa_tcm25-395868

Οι τάσεις του fitness είναι πλέον ανεξάντλητες. Μια από τις τελευταίες είναι το hula hoop (και η επιστροφή στην δεκαετία του 50, προφανώς).

Η Marawa Ibrahim, ή αλλιώς η Απίθανη Marawa, είναι η γυναίκα που έφερε το hula hoop ξανά στο προσκήνιο με τις απίθανες επιδόσεις της. Κάτοχος 9 φορές του ρεκόρ Γκίνες για τις περισσότερες περιστροφές (200 τουλάχιστον τη φορά), η Αυστραλοσομαλή performer, που εμφανίστηκε για πρώτη φορά στο Britain’s got talent το 2011 όπου και έφτασε μέχρι τα ημιτελικά, ηγείται πλέον των Marawa’s Majorettes είναι η ιδρύτρια του Hooptone, ενός μαθήματος fitness που υπόσχεται λέπτυνση της μέσης και γενικότερα βελτίωση της φυσικής κατάστασης.

Το να κουνάς τους γοφούς ίσως ακούγεται αρκετά απλό αλλά δεν είναι καθόλου έτσι. Η Marawa μπορεί να το επιβεβαιώσει αυτό μιας και ταλαιπωρήθηκε πολύ από τραυματισμό που οφείλεται στην πρώιμη τεχνική της, τον οποίο ξεπέρασε μαζί με τον φυσιοθεραπευτή της και αλλαγή προσανατολισμού στο κούνημα: ενδυνάμωση του κορμού.

Στις αρχάριες μαθήτριες ξεκινά με ασκήσεις στο πάτωμα, προκειμένου να τις βοηθήσει να αντιληφθούν ποιοι ακριβώς είναι οι μύες του κορμού τους που θα τις βοηθήσουν να εξελίξουν την τεχνική τους. Χρησιμοποιεί ελαφριά στεφάνια, προσαρμοσμένα σε  μέγεθος ενηλίκων, που είναι εύκολο να περιστραφούν ακόμα και από παιδιά, τα οποία πουλά από την ιστοσελίδα της hoopermarket.com και παραλαμβάνονται από τους αγοραστές διπλωμένα σε κουτιά πίτσας. Στο ίδιο site μπορεί να βρει κανείς και άλλον εξοπλισμό, ρούχα, κ.α.

Οι ρετρό συνδηλώσεις του hula hoop επηρεάζουν κάπως τους ανθρώπους που θέλουν να παρακολουθήσουν τα μαθήματα της σε βαθμό τέτοιο που μερικοί νομίζουν πως επιστρέφουν στα jolly 50’s. Όπως αναφέρει και η ίδια, σε ένα yoga festival που δίδαξε φέτος ως guest, οι περισσότεροι ήρθαν ντυμένοι με ρούχα 50’s, νομίζοντας πως θα χοροπηδήσουν ελαφρά και θα μεταφερθούν σε μια άλλη εποχή. Βέβαια, ο ιδρώτας που κυλούσε από τα σώματα τους στο τέλος του course τους διέψευσε.

Για την Marawa, χρειάζεσαι μόνο 10 λεπτά άσκησης με το hula hoop για να δεις αποτελέσματα. Όπως χαρακτηριστικά αναφέρει:

Είναι πραγματικά ωραίο γιατί είναι κάτι που μπορείτε να κάνετε με φίλους, σε ένα γκρουπ αλλά είναι επίσης κάτι που μπορείτε να κάνετε στο σπίτι, αν έχετε περιορισμένο χρόνο. Ακόμα και 5 ή 10 λεπτά βοηθούν στο να ενεργοποιηθούν οι μύες εκείνοι που θα βοηθήσουν να ενδυναμώσετε τον κορμό και την μέση σας. Δέκα λεπτά είναι το μόνο που χρειάζεστε – ένα τραγούδι προς την μία κατεύθυνση, ένα τραγούδι προς την άλλη κατεύθυνση και είστε έτοιμοι.

 

Tags : fitnesshula hoop

Leave a Response

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.