close
EsportsΤεχνολογίαΧορηγίες

Η NIKE χορηγεί για πρώτη φορά διάσημο παίκτη των esports

nike-uzi-rng-league-of-legends-lebron-james_630_354_80_s_c1

Η Nike υπέγραψε τη πρώτη της χορηγική συμφωνία (endorsement) με διάσημο παίκτη των esports.

Η εταιρία συμφώνησε με τον σταρ του League of Legends Jian «Uzi» Zihao, ο οποίος θα υποστηρίξει την καμπάνια μάρκετινγκ για τη νέα σειρά ντοκιμαντέρ του LeBron James με τον τίτλο «Shut up and dribble». Το εν λόγω ντοκιμαντέρ αφορά το ομώνυμο όχι και τόσο κομψό σχόλιο της παρουσιάστριας του FOX News Laura Ingraham προς τον LeBron, όταν αυτός προέβη σε κριτική κατά του προέδρου των ΗΠΑ Donald Trump.

Η σχετική προωθητική ενέργεια για την εν λόγω καμπάνια δείχνει τον Zihao, ο οποίος αγωνίζεται για την ομάδα RNG (Royal Never Give Up), να φοράει ένα μαύρο μπλουζάκι με το σλόγκαν «Dribble & Carry». Ο όρος «carry» χρησιμοποιείται στις MOBA (multi-player online battle arena) αρένες που παίζονται διάσημα esports όπως το League of Legends και αναφέρεται στην  πορεία μιας ομάδας προς τη νίκη («carry the team to the victory”).

Ο Zihao θεωρείται ένας από τους καλύτερους παίκτες του League of Legends παγκοσμίως και έχει πρόσφατα κερδίσει το χρυσό μετάλλιο στους πρόσφατους Ασιατικούς Αγώνες στη Τζακάρτα της Ινδονησίας. Η διασημότητα του έχει βοηθήσει τη ομάδα της RNG  να προσελκύσει χορηγίες από brands όπως η Mercedes-Benz και τα KFC.

Tags : EsportsJian "Uzi" ZihaoLeague of LegendsLeBron JamesSports Documentary
Maria Ntolkou

The author Maria Ntolkou

Κλασσική περίπτωση κόρης που δεν ήταν γιος, έμαθε το οφσάιντ σε πρώιμη παιδική ηλικία. Η ζωή την οδήγησε στο ελληνικό επαγγελματικό ποδόσφαιρο όπου τα τελευταία 15 χρόνια προσφέρει άοκνα τις υπηρεσίες της ενώ παράλληλα μελετά την επίδραση της εικόνας στον αθλητισμό γενικότερα. Όταν ήταν μικρή ήθελε να γίνει τερματοφύλακας.

Leave a Response

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.