close
instagram-2587123_1920

Η ψηφιακή εταιρία Tagboard προχωρά την γηπεδική εμπειρία ένα βήμα παραπάνω με το λανσάρισμα των Instagram stories στο γήπεδο.

Η εταιρία έχει συνάψει ήδη συμφωνίες με ομάδες όπως οι Golden State Warriors, οι San Francisco Giants, οι Philadelphia Eagles,  οι Seattle Sounders FC, οι Arizona Coyotes αλλά και η Bayern Μονάχου προκειμένου να παρουσιαστεί στα γήπεδα τους αυτή η υπηρεσία. Τα stories, ένα χαρακτηριστικό που παρουσιάστηκε πέρυσι από το Instagram, επιτρέπει στους χρήστες να μοιράζονται μια σειρά βίντεο ή φωτογραφιών τα οποία σβήνονται μετά από 24 ώρες.

Οι Seattle Sounders έγιναν η πρώτη ομάδα που παρουσίασε Instagram Story από τον επίσημο λογαριασμό της στο γήπεδο της CenturyLink Field στις 20 Αυγούστου ενώ οι Philadelphia Eagles με την σειρά τους έγιναν η πρώτη ομάδα του Πρωταθλήματος NFL που παρείχαν αυτή την υπηρεσία στους φιλάθλους τους στις 24 Αυγούστου.

Οι ομάδες έχουν επίσης πρόσβαση στην υπηρεσία της Tagboard Advanced Search & Content Rights & Consent για το περιεχόμενο που δημιουργείται από χρήστες στα social media ώστε να μπορούν να ανακαλύψουν και να ζητήσουν δικαιώματα για περιεχόμενο σε λογαριασμούς των φίλων τους π.χ. σε φωτογραφίες Instagram.

Ο επαναπροσδορισμός της γηπεδικής εμπειρίας με τα Instagram stories δείχνει εμφαντικά τις αλλαγές που έρχονται στην αγορά των σπορ. Η τάση να παρέχεται στους φιλάθλους η δυνατότητα για ακόμα μεγαλύτερη και ποιοτικότερη διασύνδεση με τις αγαπημένες τους ομάδες υποδεικνύει τόσο την ευκαιρία για τις εταιρίες που δραστηριοποιούνται στον ευρύτερο ψηφιακό χώρο όσο και την ζήτηση για διαφορετικότητα και ουσιαστική διασύνδεση από τις ομάδες. Μένει να δούμε πόσο πολύ θα αλλάξει η γηπεδική εμπειρία και πόσο τελικά θα επαναπροσδιοριστεί και το ίδιο το αθλητικό προϊόν με την κυριαρχία της εικόνας.

 

Tags : FansFans ExperienceInstagramInstagram StoriesSports trends

Leave a Response