close

Η Under Armour παρουσίασε την νέα παγκόσμια καμπάνια μάρκετινγκ της εταιρίας στα μέσα Ιουλίου και επιβεβαίωσε για μια ακόμα φορά πως συνεχίζει να βασίζεται στη δύναμη της γυναίκας.

Στην digital καμπάνια με τον τίτλο «Unlike Any» πρωταγωνιστούν 6 αθλήτριες: η πρίμα μπαλαρίνα του American Ballet Theatre Misty Copeland, η δρομέας μεγάλων αποστάσεων Alison Désir, η παγκόσμια πρωταθλήτρια σπρίντερ Natasha Hastings και 2 νέα πρόσωπα: η επαγγελματίας stuntwoman Jessie Graff και η Κινέζα πρωταθλήτρια του ταεκβοντο και ηθοποιός Zoe Zhang (το φθινόπωρο θα προστεθεί στην ομάδα και η σκιέρ Lindsey Vonn).

Η εταιρία παρουσίασε μικρές ταινίες με πρωταγωνίστριες τις παραπάνω γυναίκες οι οποίες θα αποτελέσουν την βάση της καμπάνιας και δείχνουν την αθλητικότητα τους υπό τα λόγια ποιητών (όπως ο Saul Williams) που έγραψαν για κάθε μια από αυτές λυρικά κείμενα ως soundtrack της κάθε ταινίας.

Η Αντιπρόεδρος της Under Armour και General Merchandise Manager Pam Catlett υπολογίζει πως η γυναικεία ένδυση αυτή την στιγμή αποτελεί το 1/5 των πωλήσεων της εταιρίας, περίπου 1 δις δολάρια, επιβεβαιώνοντας πως το γυναικείο κοινό αποτελεί πρωταρχικό στόχο της ανάπτυξης της εταιρίας, πεποίθηση που αντανακλάται και στη νέα καμπάνια, η οποία θα κυκλοφορήσει όχι μόνο στην Αμερική αλλά και σε Ευρώπη και Κίνα.

Οι αθλήτριες που συμμετείχαν επιλέχθηκαν με βάση όχι την δημοφιλία τους αλλά την επιτυχία τους να ξεπεράσουν προβλήματα και καταστάσεις της αληθινής ζωής. Για παράδειγμα, η Desir έτρεχε αρχικά για να ξεπεράσει την κατάθλιψη που την βασάνιζε ενώ η Hastings για να ξεπεράσει θέματα ανασφάλειας και χαμηλής αυτοεκτίμησης.

Η πρώτη Αφροαμερικανίδα μπαλαρίνα Misty Copeland, που είναι πρέσβειρα της Under Armour από το 2014 και ήταν το πρόσωπο και της προηγούμενης καμπάνιας με τίτλο «I Will What I Want», συνόψισε με  λίγα λόγια το όραμα της καμπάνιας:

«Πιστεύω στην εσωτερική δύναμη και πως αυτή μπορεί να σε ωθήσει και να σε σπρώξει να πετύχεις το φαινομενικά ακατόρθωτο. Αυτή η καμπάνια είναι μια γιορτή αυτής της δύναμης που υπάρχει μέσα σε κάθε άνθρωπο.»

 

 

Tags : AdvertisingUnder Armour

Leave a Response