close
adidas-shopping-app-640×0

Η νέα εφαρμογή της Adidas είναι όντως προσωπική.

Διαθέτει προσωποποιημένο newsfeed, chatbox για όλες τις απορίες των καταναλωτών και ένα πλήρες on line κατάστημα και θα είναι το επίκεντρο της νέας πολυεπίπεδης, mobile εμπειρίας της εταιρίας.

Το newsfeed της εφαρμογής θα παρουσιάζει πράγματα όπως ανακοινώσεις νέων προϊόντων και events και θα δίνει προτεραιότητα απευθείας σε αυτά που ο καταναλωτής έχει ήδη ενημερώσει την Adidas ότι τον ενδιαφέρουν. Η εμπειρία στοχεύει στην επαναπροσέλκυση των πελατών και θεωρείται η απόλυτη έκφραση της προσωποποίησης μέσα από μια καθαρά προσωπική συσκευή όπως το κινητό τηλέφωνο.

Στοιχεία όπως γενέθλια και φύλο ή προηγούμενες αγορές  θα καθορίζουν το περιεχόμενο της. Αν π.χ. κάποιος έχει αγοράσει πρόσφατα παπούτσια για τρέξιμο, το περιεχόμενο θα είναι προσανατολισμένο στο τρέξιμο.  Επίσης, η ύπαρξη chat συμβάλει στη παροχή άμεσης βοήθειας και απαντήσεων σε τυχόν ερωτήματα χρηστών.

Στόχος της εταιρίας είναι να προσεγγίσει 4 δις δολάρια πωλήσεων μέχρι το 2020 και πιστεύεται ότι το νέο app θα συμβάλει καταλυτικά στην επίτευξη του μιας και το 60% του on line shopping στην Adidas γίνεται μέσω κινητών.

Η εφαρμογή ήδη λανσαρίστηκε σε ΗΠΑ και Μεγάλη Βρετανία και είναι διαθέσιμη σε IOS και Android.

Tags : AdidasAppDigital
Maria Ntolkou

The author Maria Ntolkou

Κλασσική περίπτωση κόρης που δεν ήταν γιος, έμαθε το οφσάιντ σε πρώιμη παιδική ηλικία. Η ζωή την οδήγησε στο ελληνικό επαγγελματικό ποδόσφαιρο όπου τα τελευταία 15 χρόνια προσφέρει άοκνα τις υπηρεσίες της ενώ παράλληλα μελετά την επίδραση της εικόνας στον αθλητισμό γενικότερα. Όταν ήταν μικρή ήθελε να γίνει τερματοφύλακας.

Leave a Response