close
curry_3_streak_ends

Η φετινή χρονιά ήταν κάτι παραπάνω από καλή για τον Stephen Curry. Μαζί με  τους Golden State Warriors  και τον έτερο πολεμιστή Kevin Durant κατέκτησαν εμφαντικά τον Ιούνιο το πρωτάθλημα με σκορ 4-1  και πλέον εγκαθιδρύουν μια καινούργια δυναστεία στον φαντασμαγορικό κόσμο του NBA.

Ο Curry όμως δημιουργεί και μια προσωπική δυναστεία, με ολοένα αυξανόμενη επιρροή στα social media, σύμφωνα με πρόσφατη ανάλυση του MVPindex που τον ανακηρύσσει ως τον top social influencer μεταξύ των παικτών του NBA.

Ο Curry ανεβαίνει σε αυτό το βάθρο έχοντας επενδύσει οικονομικά -από το 2015- αλλά και στηρίξει με τις αναρτήσεις του το CoachUp, μια εφαρμογή στην οποία ερασιτέχνες αθλητές μπορούν να αναζητήσουν προπονητές για private coaching, επιπλέον ασκήσεις και οδηγίες. Ο ίδιος υποστηρίζει την επιλογή του αυτή εξηγώντας πόσο τον έχουν βοηθήσει στην δική του καριέρα οι προπονητές και πείθει για αυτό και τους περίπου 17 εκατομμύρια followers του στο Instagram, προωθώντας την εφαρμογή, με χαρακτηριστικότερη την διαφήμιση που γύρισε τον περασμένο χειμώνα με τον τίτλο «Everyone thinks they’re a coach.» Σύμφωνα με το MVP index, η προώθηση από τον Curry δημιούργησε social value για το CoachUp της τάξης των 4,1 εκατομμυρίων δολαρίων.

Υπό αυτό τα δεδομένα, δεν αποτελεί έκπληξη το γεγονός ότι μαζί με τον συμπαίκτη του Andre Iguodala -αλλά και με την συμμετοχή και άλλων αστεριών όπως ο Kevin Durant- ήταν οι οικοδεσπότες του The Players Technology Summit που διεξήχθη 14-16 Αυγούστου στο Σαν Φρανσίσκο. Το event έφερε σε επαφή τους top leaders στα σπορ, την τεχνολογία και τις επενδύσεις και εστίασε κυρίως στο πως θα βοηθήσει τους αθλητές όλων των σπορ να πάρουν στα χέρια τους την καριέρα τους και να εξερευνήσουν νέους τομείς επενδύσεων που θα τους αποφέρουν ακόμα περισσότερα κέρδη.

 

 

Tags : CoachUpDigitalNBASocial MediaStephen Curry

Leave a Response

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.