close
s3-day_2–default–780

Ο Paul Pogba σε 3D διάσταση για την Adidas India.

Η Adidas India ξεκίνησε outdoor καμπάνια για το πιο πρόσφατο προϊόν της, το Adidas Predator, με την δημιουργία του 3D προσώπου του άσου της Manchester United Paul Pogba. Είναι η πρώτη φορά που χρησιμοποιείται στη χώρα 3D απεικόνιση για εξωτερική καμπάνια και το αποτέλεσμα είναι εντυπωσιακό.

Η καμπάνια θα διαρκέσει 1 μήνα, δημιουργήθηκε από την ινδική εταιρία Posterscope και απευθύνεται στους παίκτες και φίλους του ποδοσφαίρου σε ολόκληρη την Ινδία. Για την δημιουργία της, μια 2D απεικόνιση του Pogba μετατράπηκε ψηφιακά σε 3D αλλά οι τελικές λεπτομέρειες και ο χρωματισμός της έγιναν με το χέρι ενώ η τοποθέτηση έγινε σε ειδικό billboard για να εξασφαλιστεί η θέαση από μακρινή απόσταση.

Η εταιρία Posterscope τοποθέτησε το εν λόγω billboard στο Inner Rig Road στο Νέο Δελχί, ένα πολύ κεντρικό οδικό σημείο της πόλης με πολλή κίνηση, το οποίο πληρούσε τις προδιαγραφές και δημιούργησε σημαντικό buzz από τους εκατοντάδες χιλιάδες οδηγούς που περνούν από αυτό καθημερινά.

Η απήχηση της καμπάνιας έρχεται σαν το επιστέγασμα της κυριαρχίας της Adidas India στη χώρα. Η εταιρία χρησιμοποιεί ως ambassadors της επιφανείς και δημοφιλείς Ινδούς αθλητές όπως τους παίκτες κρίκετ KL Rahul, Rohit Sharma και Virat Kohli, που διαθέτουν εκατομμύρια followers στα social media.

Tags : AdidasAdvertisingIndiaPaul Pogba

Leave a Response

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.