close
BusinessΔιαφήμιση & Media

Το Fox Sports συνεργάζεται με το Twitter και το Snapchat για το FIFA World Cup 2018

FIFA_WC_18_FOX[2]

Τα social media μπαίνουν δυνατά στο χώρο των αθλητικών μεταδόσεων.

Το Fox Sports ανακοίνωσε την συνεργασία του με το Twitter και το Snapchat για την κάλυψη του Παγκοσμίου Κυπέλλου Ποδοσφαίρου 2018 στις ΗΠΑ.

Συγκεκριμένα, το κανάλι θα παρουσιάζει για κάθε αγωνιστική μια 30λεπτη ζωντανή εκπομπή (σύνολο 27 εκπομπές) από την Κόκκινη Πλατεία της Μόσχας, η οποία θα μεταδίδεται ζωντανά στο Twitter κάθε αγωνιστική ημέρα, με special καλεσμένους, previews και live videos με highlights από κάθε αγώνα. Οι χρήστες της πλατφόρμας στις ΗΠΑ θα μπορούν να παρακολουθούν τις εκπομπές στα @FOXSports and @FOXSoccer μέσω υπολογιστών, tablets και κινητών τηλεφώνων.

Επιπλέον, θα παρέχεται περιεχόμενο και για το Snapchat, με stories που θα προβάλλουν επίσης highlights της αγωνιστικής δράσης, ενώ παράλληλα το Fox θα δημιουργήσει ειδικές εκδόσεις για το κοινό του Snapchat, τα Publisher Stories, με ανάλογο υλικό.

Η συμφωνία αυτή είναι η τελευταία σε μια σειρά συνεργασιών στις οποίες έχει προχωρήσει το Τwitter, όπως την πολυετή σύμβαση που υπέγραψε τον περασμένο Μάιο με το NFL για live pre-game streaming. Pροσπάθησε να πάρει και τα δικαιώματα μετάδοσης 10 αγώνων που διεξάγονται κάθε Πέμπτη στο NFL καταβάλλοντας 10 εκατομμύρια δολάρια όμως έχασε την μάχη από το Amazon, που πιστεύεται ότι έδωσε 50 εκατομμύρια δολάρια για το deal. Με τη σειρά του, το Snapchat συνεργάζεται με το Eurosport, προκειμένου να παρέχει στους χρήστες του περιεχόμενο από τους Χειμερινούς Ολυμπιακούς το 2018 στη Νότια Κορέα για τα stories τους.

 

 

 

Tags : Fox SportsSnapchatSocial MediaSportsTwitter

Leave a Response