close
BusinessΧορηγίες

Το Κόκκινο και το Άσπρο: Ferrari και Marlboro

Ferrari-F1-car-2017-846469

Η Ferrari ανανέωσε την κερδοφόρα συνεργασία της με την εταιρεία καπνού Philip Morris, υπογράφοντας ακόμα μια  πολυετή χορηγία.

Έχουν περάσει 40 χρόνια από τότε που για πρώτη φορά η Philip Morris συνδέθηκε χορηγικά με την Ferrari. Από το 1997 το brand Marlboro της εταιρίας είναι ο χορηγός τίτλου της Ferrari, αν και λόγω της απαγόρευσης της διαφήμισης καπνού, το λογότυπο εμφανίστηκε για τελευταία φορά στο Grand Prix της Κίνας το 2007.  Από τότε, το κόκκινο και το λευκό εξακολουθούν να χρησιμοποιούνται στο γενικό branding της Ferrari, έχοντας ταυτιστεί με το brand της παρόλο που 2010, αναγκάστηκε να αφαιρέσει σχέδιο barcode από το πίσω μέρος των αυτοκινήτων της όταν κατηγορήθηκε ότι αυτό παρέπεμπε σε γκρίζα διαφήμιση του Marlboro.

Η Philip Morris είναι πλέον η μοναδική καπνοβιομηχανία στο χορηγικό οικοσύστημα της Formula 1 και εξακολουθεί να χρησιμοποιεί την ισχυρή αυτή διασύνδεση με το brand παρά την προαναφερόμενη απαγόρευση. Ειδικά το Marlboro έχει μακρά παράδοση στην F1 όταν χορήγησε αρχικά την BRM και το Iso Marlboro ενώ από το 1974 μέχρι το 1996 είχε συνάψει χορηγικές σχέσεις με την McLaren πριν καταλήξει στην Ferrari.

Όπως τα συμβόλαια των Sebastian Vettel και Kimi Raikkonen, η χορηγική συμφωνία με την Philip Morris και το Marlboro έληγε φέτος αλλά με την μεταγραφή του Maurizio Arrivabene, πρώην διευθυντή μάρκετινγκ της Philip Morris στην Formula 1, η ανανέωση της ήταν αναμενόμενη.

Tags : F1FerrariFormula 1MarlboroPhilip Morris

Leave a Response

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.