close
instagram-1789189_1920

Μπορεί μετά την πρωτοχρονιά να σημειώνεται ρεκόρ εγγραφών σε γυμναστήρια όμως η άνοιξη είναι η εποχή που όλοι σοβαρεύονται πραγματικά.

Χάρη στα social media, υπάρχει μια διαρκής ανάγκη για αξιοποίηση και ενίσχυση των εκάστοτε κινήτρων μας, με μια πληθώρα fitness και αθλητικών brands που «εκμεταλλεύονται» αυτή την συνεχή μας ανάγκη για αυτοβελτίωση.

Ενώ άλλες αγορές επικεντρώνουν σε πολυεπίπεδη προσέγγιση, χρησιμοποιώντας τα likes του Facebook και του YouTube για να προσεγγίσουν περισσότερο κοινό, η βιομηχανία του fitness δείχνει να εστιάζει στο Instagram προκειμένου να υλοποιήσει την  social στρατηγική της.

Το visual περιεχόμενο είναι ένα εξαιρετικό μέσο που απομνημονεύεται απίστευτα, με τους ανθρώπους να θυμούνται κατά 65% περισσότερο τις πληροφορίες όταν αυτές συνοδεύονται από εικόνες. Ένας ακόμα λόγος που είναι τόσο αποτελεσματικό είναι ότι παρέχει άμεση ικανοποίηση χωρίς την ανάγκη για ευρύτερο περιεχόμενο και πλαίσιο. Για τα brands του fitness αυτό σημαίνει ότι είναι ένα χαμηλού κόστους αλλά υψηλής αποτελεσματικότητας μέσο, που τους επιτρέπει να προσεγγίζουν followers σε πραγματικό χρόνο, με μια εικόνα ή ένα σλόγκαν παρακίνησης που ανταποκρίνεται στις ανάγκες των χρηστών.

Επίσης, με τα διάφορα δημοφιλή hashtags στο Instagram, τα brands γνωρίζουν ότι οι χρήστες θα αναζητήσουν αυτό που θέλουν χρησιμοποιώντας λέξεις-κλειδιά όπως «fitness» ή «fitspro» και αυτό έχουν υπόψη τους μεγάλες εταιρίες του χώρου, όπως η Under Armour Women η οποία συχνά χρησιμοποιεί αυτή την προσέγγιση, με σλόγκαν ενδυνάμωσης και κινήτρων, προκειμένου τόσο να προσελκύσει χρήστες αλλά και να δείξει τις αξίες του brand της.

Το 68% των χρηστών του Instagram συνδέονται με τα brands σε τακτική βάση ενώ το αντίστοιχο ποσοστό στο Facebook είναι 32%. Αυτό δείχνει ότι το μέσο είναι ιδανικό για το χτίσιμο και την διατήρηση ενός δυνατού κοινού, με δυναμική τέτοια που για πολλά brands αποκτά την έννοια μιας αληθινής κοινωνίας φίλων του brand.

Πολλά brands, όπως οι μεγάλες αλυσίδες γυμναστηρίων, εξαργυρώνουν με τον καλύτερο τρόπο το γεγονός πως οι επαγγελματίες που εργάζονται σε αυτά θεωρούνται ένα είδος «mini-celebrities», με χιλιάδες ακόλουθους και φίλους και στα προσωπικά τους social media που πολλές φορές  χρησιμοποιούνται από το κάθε brand ως influencers στην στρατηγική μάρκετινγκ που υλοποιείται μέσω Instagram.

Με τις έρευνες να αποδεικνύουν ότι το 92% των καταναλωτών εμπιστεύονται την πρόταση ενός τέτοιου διαμορφωτή γνώμης όπως είναι οι προαναφερόμενοι επαγγελματίες περισσότερο από μια κλασσική διαφήμιση ή την πρόταση ενός κανονικού celebrity, ο τρόπος αυτός είναι ο αγαπημένος των brands προκειμένου να δημιουργήσουν και να διατηρήσουν εξουσία και αξιοπιστία. Εν τω μεταξύ, αναγνωρίζεται παράλληλα και η επίδραση μικρότερων -σε δυναμική-influencers, με μικρότερο κοινό στα social media που όμως ανταποκρίνεται και δένεται με το brand που αυτοί πρεσβεύουν, αυξάνοντας ακόμα περισσότερο την αξιοπιστία.

Τέλος, τα πιο πετυχημένα fitness brands στο Instagram ακολουθούν μια λεπτή προσέγγιση ως προς τις πωλήσεις, εστιάζοντας σε posts που αγγίζουν την επιθυμία των χρηστών για ένα συγκεκριμένο lifestyle και όχι για ένα προϊόν. Κάποιος χρήστης που ενδιαφέρεται για τον αθλητισμό είναι πολύ πιθανό να ενδιαφέρεται επίσης και για την διατροφή, την υγεία και την γενικότερη ευζωία. Συνεπώς, είναι σημαντικό τα brands να βλέπουν τους χρήστες τους υπό αυτό το πρίσμα, δημιουργώντας περιεχόμενο ενδιαφέρον και πρωτότυπο.

 

 

Tags : fitnessInstagram

Leave a Response