close
EsportsΤεχνολογία

Χορηγίες και esports: μια σχέση αγάπης

esports-02-1

Τα esports είναι η νέα γη της επαγγελίας για τα διάφορα brands που διαπιστώνουν πόσο αποδοτική είναι μια χορηγική συμφωνία μαζί τους.

Η βιομηχανία των esports έχει προχωρήσει πολύ εμπορικά από το 2014 όπου οι πρώτες εταιρίες που επένδυσαν ήταν η Red Bull και τα McDonads. Σύμφωνα με το Forbes, πάνω από 600 χορηγικές συμφωνίες έχουν υπογραφεί από το 2016 και μετά, με την πλειοψηφία από αυτές (360) να προέρχεται από εταιρίες του χώρου της πληροφορικής. Ακολουθεί το πεδίο του retail, οι online υπηρεσίες, τα μη αλκοολύχα και τα online media.

Οι μορφές της χορηγίας ποικίλλουν και εξαρτώνται από τις ανάγκες των εταιριών και τις προτιμήσεις τους. Άλλες επιλέγουν να συνδεθούν με τις ομάδες ενώ κάποιες προτιμούν τα τουρνουά, τα events και τις πλατφόρμες μετάδοσης.

Παρά την ολοένα αυξανόμενη προτίμηση των εταιριών για τα esports και τις χορηγίες στο πλαίσιο τους, η άποψη που επικρατεί για τους fans τους είναι ότι αποστρέφονται την εμπλοκή των εμπορικών εταιριών στο χώρο τους, κάτι όμως που διαψεύδεται από πρόφατες έρευνες όπως αυτή της Nielsen. Σε αυτή διαπιστώθηκε ότι περίπου το 50-60% είχε θετική άποψη για την σχέση αυτή ενώ μόνο ένα 10% αντέδρασε αρνητικά. Επίσης, τα brands που πρέρχονται από τον χώρο της πληροφορικής, των ενεργειακών ποτών και των snack foods είναι περισσότερο αποδεκτά ως χορηγοί, πιθανότατα επειδή  θεωρούνται -και μάλλον είναι-, πιο σχετικά με την όλη εμπειρία του gaming γενικότερα.

Για το 2017, top χορηγοί που εμπλέκονται με τα esports είναι τα ενεργειακά ποτά, τα είδη fast food, τα ακουστικά, τα PC hardware, τα gaming PCs και software και αναμενόμενα και οι καρέκλες gaming.

 

Tags : EsportsτεχνολογίαΧορηγίες

Leave a Response

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.